Shopping

Gårdagskvällen tillbringades hemma hos Elli. Mysigt och väldigt roligt. Skrattade så att jag fick ont i magen...
   Hade tur när jag skulle hem. Först kom fyran efter två minuter, sen kom tunnelbanan efter två minuter. När jag bytte på T-centralen behövde jag bara vänta tre minuter och på Ropsten i två. Fatta tur jag hade. Tänk om jag hade missat bussen från Ropsten eller något.
   Måste säga att det är väldigt mysigt att åka kommunalt hem på natten. Vet inte riktigt varför jag tycker det, men det tycker jag i alla fall.

Idag började jag dagen med att städa. Var seeeg och blev aldrig klar... När mamma kom hem åkte vi iväg till Täby Centrum. Kom precis hem därifrån. Det blev en svart vårjacka, en svart kavaj, ett par vita chinos (typ), ett ljuslila linne och en ljusblå tunika. Tunikan ska jag ha på konserten på tisdag. Vi har fått order om pastell- och vårfärger. Önskar att vi kunde ha svartvitt, det är mycket enklare.
   Letar efter en sjal förresten. Hittar ingen jag tycker om. Den ska vara röd, rosa eller liknande. Det är i och för sig ganska höstigt, men det är det jag vill ha. Skitsvårt att hitta. Har kollat i alla "vanliga" affärer, som typ H&M, Indiska och Åhléns. Vet inte riktigt vart jag ska leta för att hitta en snygg sjal.

Om en stund ska jag ut och springa. Behöver verkligen det. Har ätit som jag vet inte vad igår och idag. Har jättedåligt samvete. Men det kan inte hjälpas... Efter en springtur brukar det kännas bättre!

En hyllning till solen som riktigt strålar utanför mitt fönster, det tycker jag om!

Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0