Singing on the gård

Idag när jag klev av bussen kände jag lukten av sommar. Det luktade grönska, lite torrt och bilväg. Synd att det inte är sommar riktigt än.
   Idag sjöng vi in våren på skolgården. Bosse höll tal, AFFF's ordförande höll tal och rektorn höll tal. Efter mina år på AF kan jag nästan rektorns tal uttantill. Det varierar sig (inte) så mycket från år till år. Kungsholmen var och sjöng med oss också och jag hittade Andrea i vimlet. Pratade med henne en stund. Manskören sjöng och det var BÄST. De sjöng sina vanliga sånger, en ny hurrasång och killarna i nian fick falla på knä när de sjöng en serenad till tjejerna i nian. Så romantiskt av dem... Och jag blev glad så som fågeln (öhh) av att sjunga härliga vårsånger.


Tänkte gå ut och springa i finvädret. Sen ska jag äta något och sätta mig på baksidan och sola med lilla kaninen. Ska bli nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0