Skräckis

Hade filmkväll med Julia igår. Haha. Vi tittade på House och Wax. Vad jag skrek ibland. Eftersom Erica och Hanna har berättat större delen av handlingen visste jag ungefär vad som skulle hända. Men den var ändå läskig, och äcklig. När det blev för läskig tryckte jag och Julia i oss mat. Vi lyckades få i oss varsin pizza, ett pringlesrör och nästan ett helt glasspaket. Men maten hjälpte mot det läskiga...
   Efter filmen tittade vi på körslaget. Jag undrar vilka som ringer och röstar på de olika körerna. Alla är ju dååååliga! Kan inte någon klass från skolan ställa upp så att folk förstår hur en kör ska låta? Usch. Vi varvade körslaget med att titta på Singalong (stavning?). Det var ju lika illa det, men det fanns inget annat kul på TV.
   Till slut började vi titta på sista Piratesfilmen. Eftersom Julia kan den utantill bläddrade vi förbi alla tråkiga delar. Sedan tröttnade vi på den filmen och försökte titta på När Lammen Tystnar. Men vi förstod inget och den var inte lika läskig som House of Wax, så vi struntade i filmen.
   Jag åkte hem vid tolv och kom hem fyrtio minuter senare! Det är ungefär så lång tid det tar att ta sig hem i rusningstid, så jag hade värsta turen. Det "läskigaste" som hände var att en killa började prata med mig. Alltså, det är svårt att vara rädd för att åka kommunalt hem själv när man aldrig har varit med om något obehagligt. Det är lite dumt egentligen, eftersom jag vet att det akn hända något.

Idag har jag pluggat. Har religionsprov på torsdag på buddhismen. Det är den svåraste religionen hittills. Det är så svårt att förstå allting...

TJINGTJONG

I fredags var det ett år sedan "min" DK-påsk på SBG! Tiden går alldeles för fort... Eller så skulle jag kunna säga att jag väldigt gärna vill att den i ska ha varit än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0