Sommarlovstankar

Jag blir inte av med den där känslan av att det snart är sommarlov. Jag tror att alla i min klass har den känslan. Det kan bero på att lärarna låter oss sitta ute, det finns lite att göra i skolan, vi har inga läxor och det är supervarmt ute.
   Härligt? Joo, helt klart. Tyvärr är det ju ungefär sex veckor kvar till sommarlovet och jag får nöja mig med en halvdag imorgon och en långhelg. 

image133

Jag och Ellen gjorde snyggaste grejjen på skolgården idag. Ellen gick baklänges framför mig och jag tyckte att det var fint när hennes hår blåste. Det blåste på det där sättet som hår brukar göra i filmer, på rätt sätt liksom. I alla fall så stannade vi helt plötsligt och ställde oss och posade. Ingen tittade på oss och ingen hade en kamera, men vi ställde oss i alla fall och posade. Sedan brast vi ut i skratt (oj så ovanligt, vi skrattar aldrig (man ska inte ljuga, så var det)). Olle idiotförklarade oss för säkert hundrade gången och tyckte att det var tur att han hade missat våra fina poser...


Måste bara säga att jag har väldigt fina vänner. De står ut med att jag är helkorkad och elak och de får mig att skratta. En hade psykologsamtal med mig idag och alla de andra gjorde mig glad. Det är fint att ha så bra vänner, så länge de inte sviker i alla fall. Vilket en gjorde...

Nu ska jag sussa.
Ska bli hur skönt som helst.
Hoppas att ni drömmer söta drömmar,
Det kommer jag att göra!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Vi äger skolgården Becka :D

2008-04-30 @ 17:29:17
Postat av: bisse

ooh..vem svek?? haha;)

2008-05-06 @ 17:26:50
URL: http://bissebeach.blogg.se
Postat av: alexandra

snygga briller, köpta vart?

2008-05-07 @ 21:36:44
URL: http://huumlaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0