Cheap Monday

Har dragit fram mina gamla Cheap Mondayjeans. De är så himla snygga, jag är helt kär i dem. Dessutom är det tighta utan att sitta ett dugg obekvämt. Som ett par tights, fast det är jeans. Att jag inte har använt dem mer. Tur att det är en hel höst och vinter nu som jag kan använda dem under.
   Igår träffade jag min vän Astrid och det var väldigt trevligt. Vi promenerade och pratade och var på bio (vilket jag nämnde igår).
   Idag har jag städat kaninburen i regnet. Dessutom har jag sprungit i regnet. Vad blöt jag var sedan. Det droppade om mina kläder när jag kom in, hehe. Jag får skylla mig själv, är man en idiot som promt ska ut och springa i ösregnet så är man. Det var i alla fall ganska skönt att springa, lite jobbigt. Konstigt att det var jobbigt fast det regnade, jag brukar gilla att springa i regn.
   På eftermiddagen åkte jag in till stan och träffade Viktor som var DK i år. Det var trevlans, men jag kände mig väldigt mycke äldre än hans kompisar. Förlåt Viktors kompisar. Vi gick runt på stan och sedan drog jag och två tjejer (och Viktor så klart) hem till Viktor och tittade på Torkel i knipa. Ganska skoj faktiskt. Lite mordiskt ibland, vilket är passande eftersom jag är en mordisk blondin. Saknar min mordiska blondinkompanjon dessutom.

Om 45 minuter är det dags för Morden i Midsomer. Det är en av de somrigaste traditionerna som finns att titta på Morden i Midsomer. Kommer nog alltid att vara. Tyvärr är det för få som dör nu för tiden. Det var bättre förr, haha.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0