Dagens

DAGENS VILL HA: Min gamla klass (säger jag verkligen det där?)

DAGENS KLÄDSEL: Beige chinos, svart linne med färglatt tryck, svart kofta, svarta ballerina, grå och vit sjal

DAGENS SMINK: Solpuder och mascara

DAGENS FRISYR: Frisyr?

DAGENS LÅT: The Call - Regina Spektor

DAGENS PLANER: Skola, packa lådor, sooooova

DAGENS SAKNAD: Hanna, Julia, Ellen, Elli, Elin, Linnea, Maria, SK, Julia.T, bitchen

DAGENS BÄSTA: Sluta skolan en timme för tidigt och komma hem innan vi skulle ha slutat + min msnkompis, haha

DAGENS ROLIGASTE: Andreas kommentarer i matsalen

DAGENS DUMMASTE: Att jag känner mig utanför i min klass, jättekul

DAGENS MISSLYCKANDE: Att jag är så osocial att jag inte kan prata med folk

DAGENS DROG: Te

DAGENS KÖP: Inget

DAGENS GODIS: Några chips

DAGENS HUMÖR: Trött, irriterad, lite smådepp och GLAD (när jag kom hem då)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0