Det ska va reggae på sommarn'

Nu är jag hemma från klassens "internat" på Graninge stiftsgård. Jag tycker inte att det var särskilt givande. Roligaste var typ när jag, Lisa och Bisse läste på sängarna i mitt och Lisas (och Johannas och Freddies) rum. Jag undrar om allt det som står om folks förlorade oskulder och olika bragder i lägersängarna är sant. Hmm...
   Det som var mest givande (eller vad jag nu ska kalla det) var på tunnelbanan hem när jag åkte med Cissi. Har nog inte pratat så mycket med någon på hela natten, pinsamt. Jag kan verkligen inte umgås i grupp, det är liksom inte min grej. Är mer en sådan där ensam människa som är bra på att umgås med några få i taget, haha. Vilken analys... Och så är jag sämst på att prata med folk jag inte känner.
   Idag ska jag ha terminens första danslektion. Ska bli skönt att röra på sig och hoppa runt lite. Nu är det dags för min hållning att förbättras efter sommarens slöhet.

So long.

Kommentarer
Postat av: Mangetsu

DAAANS! :D

Roligt.



Och vet du vad? Jag ska börja på lindihopp eller hur det nu stavas! 8D

2008-08-26 @ 17:43:11
URL: http://levamedlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0