God kväll

Kom hem från bion för en liten stund sedan. Jag rekommenderar inte den nya Arnfilmen, eller jo det gör jag. Se den och se en riktigt dålig film, haha. Jag och Mattis skrattade oss igenom filmen och undrade varför ingen kunde säga något. Norrmannen var bäst!

"Öl, öl, öl, öl, öl, öl"

Martin, Linnea, jag och Mattias har grym humor. Fan vad den suger hörni.

Nu ska jag försöka hitta min familj, tror jag. Eller så ska jag ta och koka te och läsa min bok. Fast jag kanske struntar i teet, vet inte om jag orkar koka något te.

Om man blundar och låtsas att allt man drömmer är sant bli världen mycket roligare. Tyvärr tar alla drömmar slut.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas du har haft en trevlig kväll :)

2008-08-24 @ 00:38:03
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/
Postat av: Mangetsu

Jo, thé för faen! 8D

2008-08-24 @ 15:54:35
URL: http://levamedlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0