Hanna <3

Idag har jag träffat världens sötaste Hanna. Har nog inte insett hur mycket jag har saknat henne. Träffar man hela tiden folk så är det svårt att ha tid att sakna och när man väl träffar personen så vet man att man har saknat den. Vi fikade i alla fall en stund på Bagdad Café. Hennes brorsa var med och vi satt och retade honom. Måste träffa henne snart igen. Hon ska komma och väldgästa mig på Kungsholmen och skämma ut mig för mina nya vänner. Eftersom hon inte börjar förrän den 25e så har hon ju tid med det (jag är inte avundsjuk, haha).


Charmigt med gamla bilder... <3

Kommentarer
Postat av: Hanna.

När inte IKEA kallar, då kommer jag på en vit springare (med bruna fläckar). Kungsholmen lär darra av skräck!

<3

2008-08-14 @ 12:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0