J + R

Idag har jag varit med Julia och det var jättemysigt. Vi var och åt mackor på Bagdad café som ligger i Medelhavsmuséet. Där satt vi lääääänge och diskuterade viktiga saker. Det var kul och vi har kommit fram till att skolstarten inte är något vi ser fram emot.
   Sedan gick vi runt på stan och pratade och kollade i några affärer. Jag hittade en kjol på Monki. Väldigt fin, kanske mitt nya favoritplagg... Hittade en annan fin kjol där också, men jag ville hellre ha den jag köpte. Julia hittade ett par tights, men hon skulle önska sig dem i födelsedagspresent.
   Efter Monki gick vi till H&M, där hittade vi inget. Istället fikade vi och gjorde oss själva illamående eftersom vi inte orkade det vi hade köpt men åt det ändå. Haha, vem kan säga nej till godsaker?
   Slutligen tittade vi på skor och jag tror att jag har hittat ett par pumps jag vill ha (kommer att bli snygga med min nya kjol). Efter det gick vi till SOUK och tittade lite. Julia köpte en skjorta som hon tyckte såg ut som en pyjamas. Som vanligt tyckte jag att hon fynda. Julia har ALLTID fina kläder.
   Åkte till Ropsten och blev upplockad av en överfull bil. Mina kusiner är här idag och jag har sluppit dem, tjihoo.

Imorgon är det SBG-träff på Grönan, men jag vet inte om jag pallar gå. Har ingen lust att gå på Grönan, har ju liksom varit där två gånger i år. Dessutom har jag varit på Tivoli i Köpenhamn så jag har ledsnat lite på nöjesfält. Fast jag vill ju väldigt gärna träffa alla SBGare. Åhh, vad ska jag göra?

Puss.

Det regnar, suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0