Kläder?!

Vad mycket tråkigare allt blir när man är ensam (eller inte ensam, utan kompis snarare) hemma. Det är mycket enklare att se positivt på allting när man är med någon som man kan skratta åt saker med. Aja, det är bara idag sedan börjar skolan igen.
   Och jag har panik för jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig imorgon. Vill inte vara för fin eller för ful... Sedan beror det ju på vad det bli för väder. Usch och fy det var enklare att börja nian, då var alla så trötta på AF att de inte brydde sig. Hmm... det måste vara enklare för dem som inte gått på AF innan att välja kläder till imorgon. Ingen vet ju liksom vad de brukar ha på sig. Funderar på min nya gråa kjol, men samtidigt känns den fel. Kan bli för uppklätt första skoldagen. Mitt nya linnea (som jag köpte i Karlstad, även det från Monki) kan bli lite tråkigt. Skulle vilja ha ett par mönstrade tights till dem, men då kan folk tycka att jag är konstig.
   Haha, vilka stoooora problem man kan ha. Får fråga mamma eller något. Hon brukar ha bra idéer, i alla fall till hälften.
 


Det ska faktiskt bli lite spännande att börja ny skola. Bara det att jag vet hur mycket plugg och skit som väntar. Hoppas verkligen att vi får bra lärare så att ämnena blir roliga. Sämsta på schemat är att vi börjar på måndagar med spanska. Det var väl ändå det värsta som kunde hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0