Låtsas som det regnar

Det är trist med regn. I alla fall när man har sommarlov och vill att det ska vara fint väder. Samtidigt är det skönt att slippa mammas tjat om att jag måste åka och bada. Palla bada hela tiden, bara för att hon gjorde det när hon var liten.

Har hittat den tapet som jag ska ha i mitt blivande rum. Svarta blommor och vit grund, skitsnyggt, precis vad jag har velat ha hur länge som helst nu. Ska ha den på en vägg, som fondvägg.

Åhh, jag har sådan ångest... Det skulle ju inte bli fel, inte den här gången.

Och jag ska ut och springa, fett skönt. Idag är det inte så varmt som det har varit innan heller. Hatar att springa när det är för varmt, man blir bara tröttare och orkar inte springa lika bra.

Måste säga att det är dumt att gå och lägga sig klockan 03.30. Det slutar ju bara med att man är jättetrött dagen efter. Jag som inte ens hade någon anledning att vara vaken igår.

Har ett nytt favoritord: svammel (även svamla)

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0