Sista natten i radhuset... Sorgligt!

Idag hade vi skola och den började 8.20 med gympa. Lycka eller vad? Vi spelade fotboll och jag tycker att lyckades riktigt bra för att vara jag. Det verkar vara bra för mig att ha gympa på Kungsholmen, men det kan bero på att jag inte vill skämma ut mig inför nya klassen. Något måste man ju lyckas med.
   Sedan har vi haft några lektioner, fotat till matkortet, jag och Bisse fixade mitt Friskiskort och så har det varit Karnevalplanering. En händelserik, trött och ganska tråkig dag kan jag sammanfatta det till.
   När jag kom hem från skolan var mormor och morfar hemma hos oss och hjälpte mamma med det sista innan flytten. Imorgon är det ju liksom dags!!!!! Jag kommer inte att ha något rum eller några möbler, typ. Dessutom kommer jag inte att ha något internet. Det betyder att det kommer att bli dåligt med uppdateringar ett tag, men håll ut I'll be back.
   Nu ska jag, antagligen för sista gången, ut och springa min vanliga runda. Kommer att sakna den. Den är så himla perfekt med lagom mycket backar och lagom mycket platt. Måste hitta en ny runda nu när vi flyttar.
   Efter springturen ska jag städa ur kaninburen lite och sedan ska jag SOVA. Det ska bli så sjukt skönt att sova. Då kanske min extremt trevliga sprängande huvudvärk försvinner. Det är så härligt när det gör ont ända ner till munnen för att man har så ont i huvudet.
   Och det är väldigt sorgligt att det här blir den sista natten som jag sover i min säng i vårt lilla radhus. Jag kommer att sakna det, tror jag. Eller jag vet det. Jag tror inte att jag vill flytta längre, vad hemskt. För mig skulle vi gärna kunna bo kvar här och ha det som vi alltid haft det.



Hejdå.
Nu ska jag ut och springa.
Fan vad skönt det ska bli.
Känner mig som en boll!

Puss.

Kommentarer
Postat av: Mangetsu

Vill se det nya huset jue!

Och du har just haft gympa och känner dig som en boll? :o

2008-08-28 @ 21:23:45
URL: http://levamedlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0