FYRA?!

Livet leker för idag slutade vi klockan elvapunktnollnoll. Då hade vi först haft svenska och sedan matte. Jag har aldrig varit med om att mattelektioner har gått så fort som de har gjort den här veckan, men det beror nog på att de är så korta i jämförelse med alla andra lektioner. Vi har dock upptäckt att vi har fyra, FYRA, mattelektioner i veckan. Jag som valde sam för att slippa ha så mycket matte... Aja, that's life.
   Efter skolan gick jag och Bisse och åt och pratade. Sedan fikade vi och hade allmänt trevligt och ganska rejält flummigt. Vi diskuterade såklart nya klassen och livet i vår nya skola. Den är som att vinna på Triss... Fast inte högsta vinsten, hehe.
  


I helgen är det packa som gäller. Imorgon ska jag dock på nya Arnfilmen med mina kära vänner Linnea, Marty och Matte. "Tyvärr" missar jag ettornas lilla möte i Rålis. Ingen större förlust om man jämför med det sällskap som jag kommer att ha istället.
 
Nu tror jag att jag ska försöka packa ungefär det sista som finns att packa i mitt rum (det är inte mycket kvar nu!!). Har en hylla, mina "burkar på pinne" och garderoben kvar. Vill dock inte packa ner mina kläder eftersom jag måste ha något att ha på mig. Får packa dem så sent som möjligt. Kanske ska packa sådant som jag vet att jag inte kommer att ta på mig.

Måste ut och springa ikväll!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0