Wihi

Igår var jag och Elin.J tillsammans med fem stycken av årets DK (Sara, Denise, Elina, Elin och Susanna) på Gröna Lund. Vi hade en grymt rolig heldag med fart och fläkt, haha. Till exempel fick vi personalen som jobbade på Rockjet att döpa om den till Löövjet. De fick dessutom Sara och Denises finfina Löövhattar.
   Jag och emo Elin (DK) vann söta små nallar och vann inte på chokladhjulet. Innan det hade vi dessutom tvingat upp emo Elin i Extreem som hon efter det vågade åka ännu en gång. Slutsats: den var inte så farlig som den verkade. Hon och jag dissade de andra i slutet och åkte Nyckelpigan, Karusellen (girafferna är de snabbaste djuren!), Lyktan, Vilda Musen och Jetline. Det blev riktigt snygga bilder både efter Vilda Musen och Jetline.
   Det tråkiga som hände var att Saras plånbok försvann. Stulen eller helt enkelt försvunnen vet vi inte...
   Efter Grönan åkte vi till Odenplan och träffade Viktor som blev överfallen av ett antal tjejer (jag och Sara ville inte vara med på överfallet). Sedan knallade vi ner till Donken och åt. Alla kände sig onyttiga och tyckte att det var dumt att äta på Donken efter en heldag på Grönan. Elinas mamma kom och vi skämde ut oss genom att ta gruppfoto. Viktor skämdes och vi skrattade. De flesta (utom jag, Sara, Elin.J och Viktor) åkte iväg. Vi andra hängde på Viktor en stund innan vi åkte hem i regnet.

Idag har jag inte en susning om vad jag ska göra. Tråkigt värre. Ska skriva av ett recept som jag ska ta med mig så att jag och Linnea kan baka kakor.

Pussokram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0