4/12

Jag tror att jag ska slå in lite paket, men orken vill inte riktigt räcka till. Inga läxor denna kväll dock. Egentligen borde jag duscha, men jag väntar på att Tess ska ringa upp eftersom hon ringde mitt i maten. När jag ringer nu trycker hon bara bort samtalen, suck. Aja, sitter här fixerad vid min dator, som förövrigt gör mina tidigare väldigt kalla ben lite varmare.
   Spanska, geografiprov som var alldeles för långt, lunch, nördvarning uppe på sjuan innan kören, matte, samhälle, piano och träning. Jag hatar torsdagar. Kommer hem runt sju efter att ha sprungit runt som en galning. Först från skolan till pianot och sedan på en kvart från Rådmansgatan till Friskis City och byta om innan jag rusar in något sen på intensivpasset 17.30. Det är så himla skönt att komma hem då. Att få ta det lugnt. Idag lagade jag middag själv och det blev mums.
   Imorgon ska vi sjunga på NK klockan 16.00 tror jag. Det blir skoj. Sedan ska EllenDellen följa med mig hem och vi ska vara yoga-Pelle hela kvällen, säger vi. På lördag blir det konsert och sedan ska jag hem till Hanna och göra något mys. Dricka te till exempel. Söndagen ska tillägnas plugg och träning och efter det är det återigen måndag. Nästa vecka bli hysterisk, veckan efter något lugnare och sedan... JULLOV!

Nu ska jag göra något innan det blir försent.

See ya.


Kommentarer
Postat av: bisse

glöm inte att skicka den jävla adventslåten till mig bara..Gah. Så att den kan förstöra mig fredagskväll ännu mer..

2008-12-05 @ 17:30:24
URL: http://bissebeach.blogspot.com
Postat av: Linnea

Jag måste prata med dej snart, får försöka hinna med att ringa dej i veckan. Saknar dej!! Puss<3

2008-12-07 @ 22:20:45
Postat av: Linnea

Jag måste prata med dej snart, får försöka hinna med att ringa dej i veckan. Saknar dej!! Puss<3

2008-12-07 @ 22:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0