Ballerinakex, julspel och prov

I tisdags pluggade jag med mamma och gick ut och sprang alldeles för sent. Igår hade vi gympa på morgonen. Större delen av dagen ägnades dock åt julspelet eller att sitta på sexan och pratade med folk från klassen (Bisse är den nya hårstylisten!). Efter skolan åkte jag hem till Julia och vi hade myspys i hennes rum med väldigt många tända ljus, munkar och ballerinakex. Vi pratade och pratade och hade brabrabra. Åkte hem från henne vid nio och då hade vi även haft julklappsbyte.
   Idag var jag trött på morgonen så jag missade tåget. Kom sent till spanska, men aja. Vi fick tillbaka geografiproven på geografin och det hade gått bra. Lunch och sedan samhällsprov. Hoppas att det gick bra. Fick tillbaka min motion också, helt okej resultat. Vi slutade efter provet och jag, Bisse, Lisa och AG gick till Vurma och hade lilla julafton. Drack en massa te och hade väldigt skojigt. Jag fick finfina presenter, men Bisses ren slår ALLT.
   Efter lilla julafton var vi på In och Finn och sedan en stund på Åhléns. Sedan skulle jag på piano och så blev det. Åkte till farmor och farfar efter det och vi massa god mat. Hade laddat hela dagen för att få god mat där, haha. Vi hjälpte farmor att bära hyllplan och så fick vi med oss värsta julklappssäcken hem. Härliga tider, vårt garage fylls sakta men säkert med julklappar... Åhh, jag är så barnslig som går och spanar på paketen.
   Imorgon är det avslutning och vi ska sjunga en massa sånger. Sedan blir det lite snabb julklappsshopping som pappa vill att jag ska fixa och sedan ska jag hem och springa och dammsuga. På kvällen blir det flum med folk från klassen och på lördag åker jag till fjällen. Jag får en vit jul!

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0