Filmtips?

God kväll. Idag har jag varit med världens sötaste Hannapanna! Vi var på vårt favvocafé och mös, fast det var ingen norrman där, buhu. Sedan var vi på pärlshoppen och spanade på fina pärlor och fick ha-begär. Sedan skulle Hanna åka hem och äta middag, men vi ska ses SNART. Dessutom ska vi ha värsta filmkvällen med alldeles för mycket godis och te och flera stycken bra filmer (just nu står The Gladiator, Amelie från Montemarte och Försoning på listan... Några fler förslag?)
   Tidigare på morgonen vaknade jag efter att för första gången på en vecka sovit längre än till nio (vilket inte alls betyder att jag har sovit lite eftersom jag har gått och lagt mig typ... senast elva uppe i fjällen). Åt frukost och läste min mucho spännande bok, Låt Den Rätte Komma In. Sedan tänkte jag att jag skulle gå ut och springa, men icke. Istället sprang jag runt och plockade undan, sedan hittade jag en massa (=2 stycken) fina väskor i mammas garderob. En svart ganska avlång sak och en... ORMSKINSMÖNSTRAD. Haha, den är bara föööööör cool, I lööööv it. Sedan stod jag framför spegeln och försökte välja kläder innan jag tillslut gav mig av till Lidingö Centrum för att använda en av mina julklappar, nämligen en presentcheck på InterSport, men det gick inge bra eftersom min storlek var slut. Det slutade med att jag bara hittade en foundation på H&M och nu är jag så gott som pank.
   Nu på kvällen har jag varit och åkt skridskor med pappa. Gick väl sådär, men ändå, träning som träning. Haha, skidor äger skridksor så lätt, speciellt slalom. Slalom i mitt hjärta, jag älskar farten och hatar liften (fast med Julia var det ganska skoj jue, så länge hon inte fick mig att trilla av, hihi).

Nu är det chilltime och middag snart (sent I know).

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0