Flickan som alltid springer

Jag springer jämt. Seriöst, om någon av grannarna skulle sitta i fönstret hela dagarna skulle den nog döpa mig till Flickan som alltid springer. Det börjar på morgonen, oftast runt 07.35 då jag springer till tåget. Sedan fortsätter det efter skolan när jag springer före under och efter att jag tränat.
   När jag kommer hem händer det att jag går ut och springer om jag inte har tränat direkt efter skolan. Ska jag sedan iväg någonstans och ska med tåget springer jag igen. Jag springer och springer och springer, undrar varför jag alltid ska springa. Kanske har jag bråttom någonstans eller så är det för att jag är en sådan som är tidsoptimist som anser att jag har alla tid i världen tills det inte längre är så mycket tid kvar. Jag vet inte, men springer gör jag, oftast.


Kommentarer
Postat av: bisse

Eller också är det för att du är ett träningsFreak?

Sagt med Mycket Kärlek. <3<3 Jag har liksom en grej för träningsfreaks, hahaha ;)

2008-12-14 @ 23:56:00
URL: http://bissebeach.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0