God morgon mitt herrskap här kommer Lussebrud.

Morgonen började med luciatåg på Sturebadet. Tidig morgon idag igen alltså (vilket framgår i föregående inlägg, igår var jag dessutom i kyrkan klockan 05.45). Om en halvtimme ska jag iväg igen och då är det dags för genrep samt konserter på Nordiska muséet. Ser inte direkt fram emot det. Jag vill till Globen! Men nej, där hade de Idol-final igår och vi kunde inte ha konserter. Fy på Idol. Det programmet kan ju läggas ner, det har var ju för tusan femte säsongen.
   Ska dricka lite te så att min hals orkar med nu innan jag åker. Haha, te är det bästa som finns. Ikväll blir det gäster och jag kommer att vara en trött prick. Imorgon blir det sovmorgon och samhällsplugg. Den här helgen är en katastrof, jag kommer bara att hinna hälften av det jag vill.

Men nu har jag suttit alldeles förlänge vid datorn om man ser till den tid jag har kvar till mitt tåg kommer.

See ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0