Inget lösenord

Sitter vid en dator i skolan. Hade tänkt att jag skulle skriva ut min gymnasieansökan, men jag har glömt mitt lösenord... Får fixa det ikväll istället och hoppas på att hemsidan inte hänger sig.
   Hannie sitter också och försöker komma på vad hon har för lösen, men det går ungefär lika bra för henne som det går för mig. Känner mig så grymt smart ibland alltså...

Snart börjar nästa lektion, kemi. Jag har verkligen ingen lust att ha kemi. Just nu fattar jag ingenting, men min lärare tror att jag fattar allt. Känns inte särskilt bra! Aja, får göra det bästa av saken. Vi slipper i alla fall sista lektionen eftersom vi har kemi nu istället för sedan.

Och ikväll ska jag spela piano. Egentligen vill jag hinna träna också, men det kommer jag antagligen inte. Måste liksom ta ner mina skidor från vinden och sånt. Imorgon klockan 06.45 är det samling på skolgården, fy fan. Jag hatar att kliva upp tidigt! Men vad gör man inte för att få åka skidor?

Puss och kram
Nu ska jag överleva resten av dagen...


Kommentarer
Postat av: ELIN

jo minsann det tror jag banne mig att du möjligtvis gör ;) hehe! hur mår du o ditt partylinne då?

2008-02-13 @ 19:43:10
URL: http://eliinpeliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0