Jag har blivit en sån där...

Ha, nu har jag blivit en sån där som har Friskis & Svettiskort! Har nekat till att jag vill ha det ganska länge, men har insett att det är typ enda sättet för mig att röra på mig flera gånger i veckan. Hittade bara en rolig danskurs i år som jag ville gå på och det är för lite, hade tänkt gå två. Jag tycker faktiskt att det är kul att motionera. I alla fall om det är riktigt jobbigt.

På torsdag är det friluftsdag och jag ska upp till Romme. Längtar faktiskt en hel del! Ska bli skitkul att åka skidor. Det var visserligen inte så längesedan, men tillräckligt längesedan för att jag ska längta till att få åka det!

Ha det bra

Kommentarer
Postat av: ELIN

Älska skidor! Saknar dig.

2008-02-12 @ 21:51:30
URL: http://eliinpeliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0