Öppet Hus

Idag har jag varit på öppet hus på Norra Real och Kungsholmen. Jag har ju alltid sagt att jag inte vill gå på Kungsholmen, men nu har jag ändrat mig. Det var hur fint som helst där! Enda nackdelen är ju den som jag har sagt hela tiden: sjukt mycket AF-människor. Och ja, jag är less på de flesta som går på AF. Synd att jag inte kommer in på Kungsholmen på en vanlig linje (kommer i andra hand när jag söker in till kommunala gymnasier).

Och nu vill jag sova, men jag orkar inte gå ner och duscha. Så himla jobbigt att släpa sig ner för alla trappor och så. Sedan måste jag ta ut kaninen... Usch, kvällar är jobbiga tills man har släckt lampan. Då får man lyssna på musik en stund och sedan somna. Kan det inte vara helg så att jag får sovmorgon? Dessutom ska jag till Tessissen i helgen. Ska bli sjukt kul <3

Sov Gott  och Dröm Sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0