Lille båten

Idag har jag, mamma och pappa varit ute med båten. Vi tuffade runt lite och jag körde en stund. Fast det är läskigt att köra, speciellt när det kommer en massa båtar som möte. Jag undrar hur jag ska lyckas ta körkort... eller i alla fall hur jag ska våga övningsköraköra nu i början.

None

   I alla fall så har jag fått färg, speciellt på ryggen. Fult att den är så ojämn, men det kan inte hjälpas. Mamma fick ett utbrott på mig när jag inte ville ta av mig mitt linne så att jag skulle kunna sola. Hon är helt galen i att jag mpste blir brun. Det kan i och för sig bero på att jag alltid är blek som ett lik på vintern. Det är faktiskt ingen överdrift, jag är ett lik. Tjiho jag är död och slipper plågas på jorden. Och nu är jag positiv.
   Imorgon ska jag packa och det suger. Jag avskyr verkligen att packa. Antingen tar man med sig för mycket eller för lite eller så tar man med sig fel grejer. Kan jag inte bara få ta med hela garderoben? Fast den ryms i och för sig inte på tåget, suck.

Snartsnart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0