Update

Igår var jag med Bisse och vi gjorde inget särskilt utom att vi rev ner en lampa från taket och jag åt Ben & Jerry's för första gången i mitt liv. Cool jag är va?
   Idag har jag blivit påverkad av busstrejken och det var jobbigt. Träffade farmor inne i stan och vi köpte en väska och en nessesär. Det var mina födelsadagspresenter från henne och farfar. Vi var också på East vid Stureplan och åt supergod mat. Är fullproppad med nudlar, kyckling och sås just nu. Busstrejken gjorde så att jag fick knalla hem från Ropsten och det var jobbigt, lat som jag är.
   Nu ska jag gå ner och värma upp mig yoogite som har stått i tjugo minuter och dragit nu. Längtar efter den första klunken med massa skummad mjölk till.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0