Har hänt och kommer att hända

Idag har solen strålat och jag har varit ute och åkt båt med min familj. Fett segt, men jag har fått färg. Något positivt i det negativa.

Imorgon styr vi kosan mot Malmö och sedan Köpenhamn.



Och jag saknar er, nu mer än någonsin. Måste träffa alla igen så snart som möjligt annars vet jag inte vad jag tar mig till. Kan det inte vara gratis med tågbiljetter?

Jag ska glömma. Bara så att alla vet så är tiden för minnen förbi. Mitt liv ska bli roligare och lyckligare. Har man ett mål så får man fan se till att uppfylla det!

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Imorrn ses vi i Malmö-staden!! Asså de e ändå fett coolt, Becka<3 kommer till Malmö :D

2008-07-23 @ 22:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0