Packhumör

Idag har jag packat och det gör att jag är på dåligt humör. Min väska är för liten så jag måste ha en RYGGSÄCK också. Observera att jag inte tycker om att ha ryggsäck... Dessutom tror jag att all packning ändå inte kommer att få plats. För att göra det hela ännu roligare så är jag rädd att jag har packat för lite saker. Det är inte kul att packa, det suger. Okej, jag är glad för att jag ska till SBG, men packningen gör mig... negativ.
   Pratade precis med Erica i telefon. Trevligt. Hon var nere i Båstad hos Lotta... som jobba. Det lät lyckat tyckte jag. Erica hade i alla fall en massa intressanta nyheter från sitt liv som jag inte visste om.
   Blää... Jag har tråkigt och vill att det ska bli imorgon så att jag kan åka och slippa vänta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0