Avslöjande

Jag har blivit fökyld. Kul att jag har blivit det lagom till sommaren och lovet. Haha. Nu blev det ju väldigt roligt allting. Det är faktiskt inte så kul att sitta hemma när det är 30 grader varmt och solen gassar. Dessutom kan jag inte gå ut och springa ikväll. Det är oftast bara jobbigt att springa när man är sjuk. Fast jag behöver springa...
   Idag vaknade jag och kunde knappt prata. Sedan gick jag ner och åt frukost. Den värsta hesheten släppte och då fick jag hjälpa till med att städa. Städade mitt rum och lite sånt. Mamma och pappa åkte iväg och badade när vi städat klart och jag stannade hemma och läste en bok. Ha, jag tror att det är ett år sedan jag läste den boken sist.
   När mamma och pappa kom tillbaka åt vi lunch och sedan kunde vi inte göra så mycket efter som vi inte kunde stöka till huset. Vid halv fyra kom mäklaren och det var dags för visning. Jag, mamma och pappa åkte iväg och åt glass och sedan åkte vi och tittade på vårt nya hus.
   Haha, det här är första gången jag nämner att vi ska flytta här. Jag tror att det flesta som läser redan vet om det, men den som inte visste det innan vet om det nu. Vi kommer att ha pool och värsta jacuzzin (staving). Nu har jag skrutit om det.
   Just nu väntar jag på att Gustaf ska komma hem så att vi ska kunna äta. Det blir ceasarsallad, mumsigt värre. Ikväll ska jag försöka gå och lägga mig tidigt. Imorgon är det "vanlig" skoldag. Vi kommer dock inte att göra någonting utom att öva på niornas danser till dans på gården. Allt är slut nu, hallelujah!

Jag är så sjukt trött, kanske berorpå värmen... Nu ska jag i alla fall läsa lite till. Tror att jag ska sätta mig ute med mitt lilla monster.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0