Fläng

Hej och hopp. Idag har jag varit ute hela dagen och njutit av solen. Väldigt skönt måste jag säga. Var och badade med Erica i Rålis, första badet för i år. Träffade Mirri, Stella och Denise där också. Dessutom träffade vi Isak som jag festade en hel del med i åttan.
   Igår var det skola på dagen, fast vi gjorde inte så mycket. På kvällen var jag först med Erica och fikade. Satt på Espresso House vid Stureplan och spanade på alla flak som åkte förbi. Jag blev lite avis måste jag erkänna. Vi fick en keps av en student. Den var indränkt med öl och fick därför namnet Ölkepsen. Sedan åkte jag hem och bytte kläder innan jag åkte mot T-Centralen för att möta upp Hanna och Julia. Vi åkte sedan till Skinnarviksparken och var på Niornas Avslutningsgrilling. Det var väldigt mysigt. Jag skämde ut mig litegranna, men det är sånt man får ta.
   När jag kom hem kastade jag mig in i duschen och sedan gick jag och la mig. Det är så skönt att få sova när man är trött.

Nu tror jag att jag ska gå ut och springa.

     
 
Några bilder från balen. Det var hur kul som helst. Erkänn att alla är väldigt fina i sina klänningar!

Hejdå allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0