Jag är så glad

Träffade Elli och vi såg på Indiana Jones på bio. Eftersom varken hon eller jag har sett på Sex and the City så tyckte vi att det inte var någon idé att se filmen, därför var Indiana Jones ett bättre val. Den var bra, men ganska spårad.
   Efter bion åt vi på Kungshallarna och sedan knallade vi bort till Café 60 och drack te. Hur mysigt som helst och jag tror inte att jag har skrattat så mycket på länge. Vi gick upp till Odenplan där vi skilldes åt. VI MÅSTE SES SNART IGEN ELLI!

Nu ska jag sova annars kommer inte jag att kliva upp ut min säng imorgon, haha.

God natt alla söta

Kommentarer
Postat av: bisse

ÅÅH shit va mysigt det låter!!!! vill också!!

Jag har btw internet nu. nöjd så nu kan jag ha kontakt med omvärlden igen :D vi måste också träffas. Har varit lite mkt denna vecka men SNART.

puss o hej

2008-06-26 @ 16:05:50
URL: http://bissebeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0