Jobbjobbjobb

Igår var det Allsångspremiär och först Morden i Midsommer avsnittet för i sommar. Nu känner jag att det verkligen är sommar. För första gången på länge dog det tre personer i Morden i Midsommer, det har varit dåligt med mord på senaste tiden. Dessutom råkade de såklart ghripa fel person och göra allt annat som hör till den bäst deckaren som finns.
   Har jobbat två dagar och är inne på min tredja dag den här veckan. Idag är jag ensam och rensar en gigantisk rabatt, helt sjukt segt. Dessutom har jag jord innanför alla mina kläder och jag vet inte vad. För att göra saken bättre så babblar han som är fastighetsskötare just nu HELA TIDEN. Jag blir helt galen. Han bara babblar och babblar och allt handlar om att det här borde man inte och när jag var ung. Han klagar på precis allting som är modernt och han säger att jag inte ska ta åt mig av allt vad tidningar skriver... Blablabla.
   Efter jobbet idag ska jag leka med Elli. Får se vad vi hittar på, men jag har i alla fall något att se fram emot efter jobbet. Det gör att de hela blir liiite med uthärdligt.

Om en stund slutar min lunchrast och då ska jag tillbaka till det eviga babblet och till rabatten. Det går i alla fall framåt. Just nu sitter jag på pappas kontor. Han är inte inne, men det är lugnt och skönt här, hallelujah.

Nu är det inte långt kvar till SBG!!

See ya... om jag överlever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0