Latmask

Idag har jag och Elsa klippt ner ett helt buskage. Det var väldigt roligt.
Elsa hoppade på grenarna i soptunnan. Det resulterade i en skojig film.
Jag var ute och sprang igår trots att jag inte fick. Mamma upptäckte mig inte!
Snart ska jag gå ut och springa. Är bara lite för lat, haha.
Jag har precis läst ut Du Sköna Nya Värld. Läs den om du vill läsa en konstig bok som är värd att läsa.
Elli SMS:ade precis och ville leka. Jag vill leka med henne också.
Igår lyckades jag skicka över 20 SMS på en timme. Jag fattar inte hur du och jag kan skicka så mycket SMS.
Istället för att springa sitter jag som vanligt framför datorn. Åhh vad jag är slö.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0