Slut för idag, tack för idag

Slutade för tio minuter sedan. Grymt skönt att ha halvdag, har bara jobbat till tolv i dag nämligen. De fem timmar som jag har jobbat har jag oljat ett staket. Inte särskilt ansträngade och det är inte lika mycket kryp på ett staket som i rabatterna. Dessutom har solen skinit fint på lilla bleka mig. Har faktiskt fått färg på kinderna den gågna veckan, känns bra.
   Den här veckan har det inte hänt särskilt mycket. Jag har jobbat, jobbat och jobbat. Jätteroligt. Större delen av tiden har jag krupit runt i olika rabatter, men jag har också trimmat en häck med en maskin (nya favoritleksaken...) och som sagt oljat in staket. Nästa vecka får jag se vad som händer. Kommer att ha Järven som chef, skit. Han är så jobbig, haha.
   I eftermiddag ska jag leka med lilla Erica, får se vad vi hittar på. Hade tänkt gå ut och springa också. Gjorde inte det igår, tyvärr. Tittade på fotboll istället. Den hade jag hellre struntat i. Det var riktigt pinsamt att se hur dåligt Sverige spelade. Alltså shit.

Nu sitter jag på pappas kontor och väntar på att han ska komma upp. Jag tror att han är och äter just nu. Klarade precis ett av spelen på min nya mobil, lite dumt kanske. Ska nog testa några av de andra spelen också.

Imorgon åker jag till Västerås och firar min lilla födelsedag. Pallar inte vara hemma i Stockholm på midsommar, alla är ju ändå borta. Som till exempel Julia som åker till England idag! Och Hanna som är i Italien. Snyft, alla mina kompisar försvinner. Elli ska ut till sitt landställe också tror jag, så försvann hon. Bläää.

Heeeejdååååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0