This måndag and other måndagar

Jag hatar verkligen måndagar. Okej, de flesta hatar måndagar. Grejjen är att jag hatar de flesta ämnena vi har på måndagar. Först har vi engelska, som är trist. Idag tittade vi visserligen på film, men ändå. Sedan har vi SO och det är okej. Musik... Det är kul ibland, beror på vad vi sjunger och vad jag är på för humör. Idag sjöng vi inga roliga sånger. Sedan är det lunch och rasten är bara en halvtimme. Det är inte kul att bara ha en halvtimmes lunchrast.
   Efter lunchen har vi slöjd och på senaste tiden har jag haft det riktigt tråkigt på slöjden. Har gjort en grej som jag inte orkar förklara och idag slutade det hela med att jag storgrät. Jag måste säga att jag har en talang för att gråta åt onödiga saker. Sista lektionen är det bild eller teknik. Det är i och för sig ganska roligt. Hade bild idag, som jag redan skrivit i ett inlägg. Pysslade med mina bilder. Blev klar och hade roligt med Elli och Bisse.
   När skolan var slut idag gick jag och Bisse till tekniken och gjorde klart våra metronomer. Min blev ful, men den funkar och Clas tyckte inte att den var allt för dålig. Vad är det med lärare? Jag tror de säger snälla saker bara för att inte såra hysteriska elever. Herregud alltså.

Om ett tag (som vanligt) ska jag gå ut och springa. Seriöst, jag är verkligen sjukt trött på att springa, men det går så snabbt att göra det så jag gör det ändå.

Morgondagens planering
Börjar 9.20 med engelska
Slutar 13.25, efter spanskan
Frisören klockan 14.00
Åka hem och hämta grejer
Åka till Julia för sminkning och kläder på
Träffa Gurra någonstans
Åka till balen på okänt sätt (tänk till nu Gurra)
18.30 BAL
00.00 slut

Jag lovar att det kommer minst en balbild, hihi.

Okej, jag skriver kanske mer senare ikväll. Beror på om jag stänger av datorn innan jag går ut och springer.

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Hanna

Balen är dum.

Fyllepicknicken för nior är dum.

Min balklänning är dum.

Allt är DUMT! D:

Men jag är positiv :)

<3

2008-06-02 @ 21:59:59
Postat av: Anonym

nämen becka ;)

2008-06-04 @ 15:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0