Tiiiiimbeeeer

Åhh vad jag önskar att jag kunde gå och lägga mig nu, men det går ju inte eftersom klockan är halv sex och jag har inte ätit middag eller varit ute och sprungit. Det är jobbigt att jobba och det är ännu jobbigare att kliva upp klockan sex för att gå till det jobbiga jobbet (nu fick jag till det allt).
   Idag började dagen med att jag och Elsa kravlade runt i en rabatt som vi blev klara med ganska fort. Sedan rensade vi lite på ett annat ställe. När det var klart fanns det inget mer att göra så Järven sa åt oss att ta rast fram till lunch. Sagt och gjort. Vi gick upp på taket och spanade ut över Sollentuna och lyssnade på Elsas iPod. 
   Lunchen var smarrig men jag missade min chans till att få en pannkaka. Vi åt och gick sedan ner till Grottan där vi spelade dator. Efter lunchen fick vi tömma papperskorgar och plocka skräp. Jag har aldrig känt mig så lodig i hela mitt liv. Fy fan alltså. Jag ska aldrig bli fastighetsskötare!
   När papperskorgarna var tömda gick vi in på en outlet som ligger i ett av husen där vi jobbar. Inget kul att se och vi gick ner till garaget och hämtade olja för att olja klart ett staket. Det blev klart på bara en liten stund och vi fick byta oljan mot färg och målade ett andra lager runt en garageport. Elsa lyckades med bäst grejen för dagen... Jag stod på en väldigt hög stege (den nådde upp till taket). Efter ett tag kommer jag på hur läskigt det skulle vara om porten gick upp. Det säger jag till Elsa och hon tycker att det är hen rolig idé att göra så att porten går upp. Jag blev så klart skiträdd när den börjar öppnas. Inte nog med det, stegen är för hög och börjar tippa. Jag hoppar av stegen och är bara några centimeter ifrån att hoppa rakt ner i färghinken. Elsa höll på att kissa på sig för att hon skrattade så mycket.
   Vi målade klart och sedan målade vi lite runt en annan garageport. Den ska vi göra klart imorgon.
   Nu är jag hemma och jag vet inte vad jag ska göra. Pallar inte datorn för det är inga roliga människor online. Haha.

Imorgon är sista dagen jag jobbar, yes!

Pussokram

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! vill du tjäna lite extra pengar genom att bara klicka fram dig till olika sidor? ja, det är faktiskt sant! mer behöver man inte göra! blev du nyfiken nu? gå då in på min blogg för mera information! ha de fint



http://gabbifreak.blogg.se/2008/may/vill-du-tjana-pengar.html#comment

2008-06-26 @ 18:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0