Trökigt

Min klocka på datorn går nio minuter efter. Hallå, hur kan en klocka som inte borde kunna gå efter gå efter? Det hjälper ju inte att ställa om skiten heller. Jag tror att det är något med mig och klockor. Dessutom har jag kommit fram till att jag typ är tidsoptimist. Jag är typ aldrig ute i tid när jag ska hinna till saker (utom när jag ska träffa Elin, då kommer jag alltid tidigt och hon sent).

Och förresten, det är folk i klassen som jag efter imorgon aldrig kommer att träffa igen. Herrgud, hur kan det vara så? Nää, jag kommer att gråta på avslutningen. Mohaha, jag kanske ska blockera gången också. Tilda joinar mig säkert. Haha, kramkompisar for lajvf Tilda. Grillningen alltså...

Ja, jag har tråkigt. Ska gå och lägga mig tidigt ikväll. Skaskaska. Måstemåstemåste. Önska mig lycka till allihopa!

Grattis Julia till ditt beslut att skaffa Facebook. Jag är väldigt stolt, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0