Plans

Imorgon (om jag ska vara noga så är det idag vi ska dit...) ska jag till famor och farfar. Hoppas att jag får god mat då! Dessutom ska vi nog bada där, då kommer det att vara ganska varmt i vattnet. Det är nästan alltid varmt i vattnet ute hos farmor och farfar.

Var ute och sprang, bra jobbat. Och jag måste sluta skriva om att jag springer hela tiden, förlåt.



Jag är förkyld, det suger. Måste ju vara frisk till lovet! Ska jobba de två första veckorna av lovet, sedan ska jag vara ledig en vecka. Någon som vill leka med mig då? Veckan därpå åker jag till SBG i två veckor. Sedan vet jag faktiskt inte vad som händer... Ska typ till Grekland. Fast jag vill ha med mig en kompis. Någon som vill åka till Grekland och sola med mig?

Haha, jag planerar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0