Gillar inte kaffebönor...

...och nu har jag ätit så mycket kaffebönor att jag mår illa. Hur fan man nu lyckas med det?

Brush har åkt till Gotland för att leka med Alex och jag följde med till Nynäshamn där han placerades på en färjeterminal och efter mycket hjälp av pappa, som stod utanför ett fönster in till terminalen och läste skyltar som Gustaf totalt missade, lyckades checka in sina golfklubbor och sedan komma på båten. Imponerande att min bror faktiskt lyckades trassla sig på båten och sedan komma fram utan att glömma golfklubbor och liknande. Grattis honom.
   När brush var avlämnad gick vi runt i det som kallades för centrum i Nynäshamn, vilket var en stor besvikelse. Sedan gav vi oss ut på upptäcksfärd på landet (fem mil utanför Stockholm). Vi åkte till Smådalarö och Dalarö och kollade på pittoreska landställen och åt mat.
   På hemvägen åkte vi förbi på Lännamöbler och jag hittade en tapet som jag vill ha i mitt rum. Kommer att bli skitsnyggt! Därefter gick vi in på Lännasport och jag provade bikinisar och fick tokångest och höll på att krevera. Herregud vad jag hatar bikinisar. Hittade ingen bikini men ett par shorts, en blus och ett par vita låga Converse. Mina gamla Converse höll på att trilla i bitar efter hårt slit på jobbet.

Ska springa snart och lindra lite av den ångest som jag fortfarande känner efter bikiniprovningen. Hallelujah för att man kan springa.

Nästa vecka är jag ledig alla dagar utom måndag och tisdag... Någon som vill ses? Bisse är inbokad någon av dagarna tror jag, haha.

Hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0