God kväll

Snart är helgen slut. Trist, fast det är i och för sig inte mycket kvar i skolan nu. Den här veckan, som bara är fyra dagar. Ska dessutom tillägga att på tisdag är det halvdag eftersom det är bal på kvällen och på onsdag har vi sovmorgon. Härligt. Fredag är ju, som de flesta antagligen vet, ledigt.
   I fredags gjorde jag ingenting typ. Hade tänkt gå på Mirris grillning, men kom fram till att jag var alldeles för trött. Igår var jag första på stan med Julia. Vi köpte lösögonfransar och lim till dem. Jag köpte en glittrig eyeliner och Julia köpte sina balskor. När vi kom hem upptäckte vi att hon hade fått två högerskor, misslyckat.
   När vi var innen i stan träffade vi Gurra också. Vi hjälpte, eller försökte hjälpa honom, att välja vad han skulle ha för skjorta och slips på balen. Sedan gick vi alla tre till BurgerKing och utnyttjade Julias rabatter där. Efter det åkte vi hemåt.



   När jag och Julia kom hem spelade vi pingis. Vi ägde! Försökte oss på att spela rundpingis också, men det var lite misslyckat då vi bara var två. Efter det knallade vi bort till Centrum och hyrde film, som jag redan nämnt. Kom hem och åt, sedan bakade vi chokladbollar.
   Idag har jag mest legat ute och solat. Har bränt mig på lite olika ställen, blä. Vid fyra var det pianouppspel. Sista någonsin för min lärare. Det känns faktiskt väldigt sorgligt. När jag kom hem läste jag sedan var det mat och snart ska jag gå ut och springa.

God Kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0