Kul söndag...

Åh, vad jag älskar att gå i nian, inte. Ska plugga hela dagen på grund av alla grejer som ska vara klara den här veckan eller nästa vecka. Har suttit i några timmar och skrivit på mitt arbete om Brasilien som jag äntligen har kommit igång med. Om en liten stund ska jag plugga kemi och sedan är det dags att skriva lite fysik. Hoppas att jag hinner arbeta på svenskan och plugga historia också...
   Hade tänkt gå och träna ikväll också. Får se om jag hinner det eller om jag måste strunta i det också. Usch jag hatar att plugga på helgen.


image115


Måste vara lite positiv också... Träffade Elin igår. Vi fikade, var på H&M i några timmar. Jag menar, hur kan man vara på H&M i några timmar? Sedan kollade vi i lite andra affärer. Det slutade med att vi satt på vårt favvocafé och myste. Saknar dig redan Elin <3 Ses på SBG om en vecka och två dagar! Lycka, jag säger bara det.

Ha en fortsatt bra söndag!
Nu kallar kemin

Kommentarer
Postat av: ELIN

mysmyspys var det gumman! :D tack. längtar tills vi ses igen! inte långt kvar! ;D

2008-03-09 @ 22:13:39
URL: http://eliinpeliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0