Myys

Har precis tänt massor med ljus i mitt rum. Det ser väldigt mysigt ut. Levande ljus är typ bland det mysigaste och mest stämningshöjande som finns. Det är så fint när ljuset inte är helt still, utan det rör sig lite. Dessutom luktar det gott när man tänder ljus. Nytända ljus luktar luciatåg, luciatåg är också mysigt.
   Dricker en kopp te också. Kan det bli mysigare? Nästan inte... Så sjukt mysigt och skönt. Lite SBG feeling över det hela. Usch, måse sluta tjata om SBG. Blir helt galen på mig själv. Jag nåste vara den tråkigaste personen i världen att prata med när jag har varit på SBG, pratar bara om det.

image121

Men nu ska jag läsa lite och dricka upp mitt te innan jag går och tar en dusch i vår nya och supercoola dusch. Den har faktiskt fem munstycken som sprutar vatten samtidigt (ja, jag skryter).

DRÖM SÖTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0