Nostalgi

Elin har laddat upp massa bilder från förträffen på SBG. Herrugud vad små vissa var (Mackan, Mattias och Tess känn er träffade). När jag såg bilderna, minnena bara trängde sig på. När jag och Linnea tittade på Anders och Måns. Alla var i Pig. Nätterna och vi trodde att vi kunde smyga. Jaa, minnena kan blir hur många som helst. Shit.
   Sedan var det påsken och den var BÄST det är nog den bästa veckan i hela mitt liv. Sommaren var också helt underbar. Lite kaos kanske, men ändå, underbar.

image116

Snart är det dessutom dags igen. Det är bara en seeeg skolvecka med massor av prov. En helg som jag tror kommer att bli bra. TVÅ dagar i skolan och sedan...
   Bokade tågbiljetter tillsammans med Elin idag också. Haha. Vi ska göra om förra årets tågresa innan påsklägret. Ska bli hur mysigt som helst. I år känner vi dock varandra, vilket vi inte gjorde förra året. Fast vi trodde det.

Nää, nu blir jag nästan ledsen... Jag vill ju till SBG nu, inte om en vecka och två dagar. Vart är snabbspolningsknappen?

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0