Trevliga expediter

Idag var jag och gick runt i lite olika affärer innan jag skulle klippa mig. På Diesel kommer jag in och det är en glad och trevlig tjej som hälsar. När jag sedan ska gå ut ur butiken (med tomma händer) frågar hon om jag inte hittade något. Klart jag hade hittat något, typ allt i affären. Men allt är ju så dyrt så jag hade inte råd... I vilket fall som helst skojar hon med mig och pratar lite. Man blir så himla glad när man blir trevligt bemött i affärerna man går in i. Är expediterna trevliga blir man själv på bra humör och får större lust att köpa det som finns i affären, logiskt.
   Måste säga att det var väldigt mycket fina kläder på stan. Hittade hur mycket som helst som jag ville ha. På Urban Outfitters hittad jag ett halsband jag har velat ha jättelänge + massa andra fina saker, ett sött nattlinne till exempel. På Diesel hittade jag massa snygga tröjor och jeans. Såg ett par jättesnygga med hög midja som de dessutom hade matchat med en snygg tröja. På Mathilde hittade jag en Odd Mollyklänning som jag har letat efter. Såg den i en tidning, den var faktiskt ännu sötare i verkligheten! Uschusch, vill ha allting nu. Hittade massa andra fina klänningar/tunikor på Mathilde också. 


image117
Vår betyder nya fina kläder...


Har klippt mig idag också. Det blev fint, fast det känns jättekort. Har ju haft väldigt långt ett tag nu. Men den nya frisyren (inte så stor förändring mot den gamla i och för sig) känns mycket fräschare. Jag höll på att bli väldigt trött på mitt långa så gott som raka hår. Alltid kul med lite nytt fram emot vårkanten.

Tjingtjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0