Dåligt samvete

Ahh, jag hatar det här... Mitt dåliga samvete. Varför gå jag inte bara ut och springer? Det klarar jag ju för tusan. Måste springa, typ nu. Annars blir det försent.

Ursäkter
Det är för varmt
Jag ska bara läsa en sida till
Bara kolla datorn
Fixa i mitt rum
Jag är för trött

Jag blir så arg på mig själv. Det är inte särskilt svårt att gå ut och springa. Bara på med shorts och t-shirt sedan skorna. Plugga in iPoden i öronen och sedan ut genom dörren och springa. Det är väl inte så svårt? Dåliga jag.

Bra springmusik
GoGoGo - AnCafe
P.S I Love You - The All-American Rejects
Top of the World - The All-American Rejects
Snow Scene - AnCafe
Entrance - Asian Kung-Fu Generation
Mr Brightside - The Killers
Somebody Told Me - The Killers
What If - Takida

Det finns mer bra, men det här är mina favoriter. Lite blandat sådär, but I like it.

NU ska jag springa, inte ta upp tiden med att sitta och skriva blogg, hehe. Får tänka på hur skönt det kommer att vara efteråt, hur bra samvete jag kommer att ha (kan ju alltid låtsas att jag får bra samvete av att springa).

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0