El diario

Jag var i tid till kören! Kändes så sjukt skönt att inte behöva springa upp för alla trappor och komma in andfådd och så. Jag fattar inte, som de flesta vet i tränar jag en hel del ändå är det lika jobbigt att springa upp för alla dessa trappot i skolan. Vad är alla denna träning värd egentligen? Inte får jag bättre kondis och inte blir jag smalare, buhu.
   Aja, engelskan var slö. Satt och läste min bok, Princess i love. Jag älskar den serien. Hon är så sjukt rolig och gör så mycket dumma saker. Sitter och skrattar tyst för mig själv hela tiden. Efter engelskan var det lunch och jag, Hannie och Julia hittade ett jättefint bord som gungade, vilket vi hade väldigt kul åt. I alla fall jag och Julia. Resten av rasten tänkte vi plugga biologi, men det slutade med att vi lyssnade på musik.
   När lunchen var slut var det spanska och det var också slött. Skrev på "El diario": Det är någon himla dagbok vi ska skriva på spanska. Valde den eftersom jag slipper presentera den muntligt. Efter det så hade vi fysik och vi började med ett nytt arbete. Vi ska låtsas att vi ska åka med något skumt rymdskepp. Plötsligt kom Axel in och sa:
"Om man söker på "jag hatar klassråd" kommer din blogg upp högst upp"
Öhm, det är faktiskt sant... Jag undrar vem som hade fått för sig att söka på jag hatar klassråd, haha.
   Efter fysiken slutade vi och jag åkte hem. Pluggade länge. Sedan kom pappa hem och började skoja med mig så då kunde jag inte plugga längre. Efter det var det dags för mat. Sedan spelade jag piano och efter det sprang jag. Skönt att träna. Tillsist pluggade jag lite till innan jag slog på datorn. Msn krånglade, men nu funkar den igen.

Sov gott

Kommentarer
Postat av: bisse

prinsess diaries för life <33 hahaha

2008-05-21 @ 19:05:16
URL: http://bissebeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0