Långhelg

Nu har Tess varit här sedan i onsdags. På kvällen gjorde vi typ inget annat än att ta massa roliga kort på varandra. I torsdags träffade vi Elin och gick på stan med henne. Eftersom det var första maj var nästan allting stängt, så vi gick Strandvägen i finvädret, åt glass och fikade på Kófi. På kvällen hyrde jag och Tess två helt störde filmer. Den ena var det nästan aldrig hel bilder i, utan bilden var uppdelad i fyrkanter. Den var obehaglig och väldigt psykande. Den andra filmen vi hyrde trodde vi skulle vara rolig, och det var den. Tyvärr var den på spanska och var väldigt överdriven, som spanska filmer brukar vara.
   Igår träffade vi Marcus och Boll som kom hit från Västerås. Kul att träffa dem. Var längsen man såg dem, speciellt Marcus. Vi gick först och fikade på Espresso House. Sedan kom Elin och vi satt kvar en stund till. Vi satt länge och funderade på vad vi skulle göra och kom till slut fram till att vi skulle åka och spela Laserdome. Försökte få tag på några fler SBG:are, men alla var borta. Vi åkte i alla fall iväg och spelade. Var kul, men jag var dååålig.
   Efter det gick vi till MCDonalds och Marcis och Bollen åt. Jag åt litegrann och Tess drack en milkshake. Sedan gick vi till 7eleven och köpte yougurtglass. Den är asgod, min nya favorit. Så skulle killarna åka hem. Vi åkte till Centralen med dem och tog fina kort och kramades hejdå. Snyft, vi ses i sommar... typ.
   Jag, Elin och Tess fortsatte vår tur på stan och tittade i lite affärer innan vi åkte hem till Ön och lämnade tillbaka filmerna. Väl hemma var det middag och sedan satt vi och sjöng SBGsånger. Mysigt värre. Jag kunde typ känna lukten som finns på gården. Vi bakade lite chokladbollar, mums.
   Senare på kvällen sommade Tess och jag och Elin satt och pratade. Vid två gick vi och la oss. Vi sov i samma säng, trångt men mysigt.
   Idag klev vi upp ganska sent och för ungefär en timme sedan åt vi frukost. Nu sitter Elin och Tess och tittar på So You Think You Can Dance och jag sitter vi datorn.

Ha det bra idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0