Matte

Just nu har jag matte och håller på med en statisk undersökning. Ellen har matte nationella så jag håller på med diagram eftersom det är så pinsamt att gå runt och fråga frågor själv. Killarna diskuterar om de ska strunta i gympan och gå och spela dator istället. Nördar alltså.
   Om ett tag är det gympa. Erica och Maria ska ha lektion och vi ska spela badminton. Det blir säkert kul. Tilda säger att det kommer att vara en jobbig uppvärmning, hmm. Aja, jag är inte så taggad på att ha gympa idag. Skulle helst vilja vara hemma och slöa.
   Har ingen lust att ha prov idag heller. Känns inte som att jag kan det jag borde. Eller det känns snarare som att jag inte har pluggat tillräckligt mycket.
   Och det här tagnetbordet suger. Jag skriver fel hela tiden. Mitt hemma är mycket bättre. Alla tagnetbord i skolan suger... Aja, jag får helt enkelt stå ut. Det är såååå synd om mig (not).
   Helen var på bra humör imorse på musiken. Det är kul när hon är på bra humör. Och jag kan forfarande inte Va Pensiero. Vi har liksom konsert nästa onsdag.

Nu måste jag gå för gympan börjar snart.

Tilda håller på med ett diagram. Diagrammet över killarna håller hon på att göra rosa, väldigt fint. Nu låter jag väldigt fördomsfull...

Jag har glömt mina pianonoter, helvete.

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0