Pussycat Dolls memories

Hahaha, minnen
Pussycat Dolls present: Girlicious

Var det inte det vi tittade på förra året? Det liknar i alla fall det programmet. Så sjukt patetiskt. Det var goda tider det. Varför inte tillverka en tidsmaskin som kan ta mig till då?

Jag kommer inte kunna träffa min Linneis på lääänge. Det är inte rättvist jag saknar ju henne. Ska försöka träffa Maria i alla fall. Henne saknar jag ju också. Så himla bra ni båda är! Buhu, varför bor alla så långt bort och varför är alla så upptagna?

Kram och kyss och hjärtligt tack sen, men nu ska jag läsa om Kinas historia efter 1945 (och innan)
Ska läsas med melodin på sista raden i Brevet från Kolonin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0