Sadistisk undersökning

"Hej, vill du vara med i en sadistisk undersökning? Nej jag menar statistisk..."

Nu är jag klar med statestikundersökningen i matte. Äntligen, efter att ha skjutit upp den hela kvällen. Först när jag kom hem pratade jag med mamma och efter det satte jag mig vid datorn och låtsades göra den. Gick ut med kaninen. Sprang. Åt middag. Efter det gjorde jag klart allting. Har ritat väldigt snygga cirkeldiagram. Hade glömt bort hur man gör så min käre bror fick hjälpa mig, pinigt.
   Annars så kom jag extremt mycket försent imorse. Missade 07.38 bussen och fick ta 07.48 bussen. Tova hade också missat bussen så jag fick sällskap. Geografin var tråkig och jag pluggade till mitt SO-föredrag. Spanskan var också tråkig och jag pratade mest med Bisse. På svenskan gjorde vi någon läsförståelse som var väldigt enkel. Jag lämnade in först, som vanligt. SO-föredraget blev väldigt långt. Jag tror att det blev 20 minuter fast det max fick vara tio. Gretel sa efteråt att det var bra trots att det var långt.
   Till lunch var det soppa och gott bröd. Vi käkade massa bröd och diskuterade bariesar. Jag kommer fortfarande ihåg när jag och Evelina lekte med barbiesar och vi skrämde upp oss själva... Det var goda tider det också. Tänk om man fick vara fem år igen.
   Efter lunhen var det gympa. Petra och Fanny hade lektion och vi kom försent. Vi spelade fotboll och det var en ganska kul lektion. Enda tråkiga var att jag avskyr fotbollar, så om bollen kommer flygandes mot mig skriker jag och kurar ihop mig. Jag är sjukt bollrädd. Det enda undantaget är innebandybollar, trots att man får skitsnygga röda märken av dem om man blir träffade.
   Sista lektionen var det klassråd och alla satt och skrek. Vi kom fram till att vi inte ska träffa våra fadderbarn. Jag och Julia tycker att det är tråkigt. Mitt fadderbarn, Klara är jättegulligt. Hon undrade om jag skulle komma på deras soaré tidigare den här terminen.
   Efter skolan gick jag, Erica och Lotta och fikade. Vi var på Espresso House och drack Chai Latte och åt scones. Mums. När vi varit på Espresso House ett tag gick vi och tittade på örhängen.

Snart måste jag duscha och sedan är det HOPP ner i sängen!

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

din blogg måste vara det tråkigaste jag någonsin läst!

2008-05-23 @ 14:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0