Schweden

Okej, jag ska aldrig mer titta på Eurovision Song Contest (visst nu ljuger jag för jag kommer att titta igen). Hallå, hur kunde Rysslands låt vinna? Jag tycker att det är helt stört. Alla de sämsta låtarna hamnade högst upp... Usch säger jag bara. Det enda som var bra på hela kvällen var Björn Gustafsson. Någon svensk som inte skrattade? Skulle inte tro det. Alltså "and twelve points goes to Schweden. Oh, you can't wote on your own countri". Han är oslagbar. Hans engelska, hans ehh... Jag garvade typ asmycket. Haha, jag och resten av alla som tittade.
   Idag tänkte jag kliva upp tidigt (nio är tidigt en söndag) och göra frukost åt mamma eftersom det är morsdag, men hon hade redan klivit upp. Hjälpte henne att städa i alla fall. Och så har jag köpt en bok åt henne. Vill också läsa den boken så det gjorde inte mig något.
   Annars har jag träffat Erica och vi var och fikade på Espresso House. Känner mig lite som en... som har ätit alldeles för mycket. Det känns lite som att jag har en sten i magen. Trevlans. Ska ut och springa så fort jag orkar. Är bara liiite för lat för att orka, hehe. Måste dessutom skriva klart El diario. Odio español.

Nää, nu måste jag göra något bra.

Hejdå


Kommentarer
Postat av: bisse

hahah, håller med på alla punkter. Fan ta ryssland!!

2008-05-26 @ 00:06:36
URL: http://bissebeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0